lauantai 14. tammikuuta 2012

Flubber: Maailman mahtavin (vaalean-) vihreä mönjä!

... as known as Parsakaalisosekeitto!
Hitain, mutta varmoin askelein LAURA yrittää parantaa maailmaa (ja perheensä ruokailutottumuksia). Tuloksena mumsmums omnomnom sosekeitto jonka luulisi raaka-aineidensa puolesta uppoavan karppi-isäänkin! Mutta jottei meno yltyisi liian skarpiksi, lisää settiin vielä OMALEIPOMAA LEIPÄÄ.





Parsakaalimosautuskeitto

2kpl tuoreparsakaaleja
1 kpl tuorekukkakaalia
1 pkt luomuruokaskermaa
1 pkt yrttituorejuustoa
loraus kasvisliemikuutiokeitt-/yrttihöyrytysvettä
sopivasti Sinin erikoista (pippuria ja suolaa)

1. Höyrytä (tai keitä) kakkaalit.
    -> Höyrytys: lisää joko kasvisliemikuutio höyrytysveteen tai jos omistatte sellaisen jokakodin multiturhakkeen höyrytyskoneen, laittakaa Herbsaa tai yrttejä siihen höyrytyssiivilään
     -> Keitto: laita se kasvisliemikuutio sinne keittoveteen
2. Mosauta kakkaalit
3. Lisää sekaan skerma, tuorejuusto ja makuvesi.
4. Mosauta vähän lisää.
5. Mausta.
6. Kaada koko setti kattilaan ja kiehauta.
 7. Syä LEIPÄN kera ja tarjoa skarppi-isälle kans!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti