... as known as Parsakaalisosekeitto!
Hitain, mutta varmoin askelein LAURA yrittää parantaa maailmaa (ja perheensä ruokailutottumuksia). Tuloksena mumsmums omnomnom sosekeitto jonka luulisi raaka-aineidensa puolesta uppoavan karppi-isäänkin! Mutta jottei meno yltyisi liian skarpiksi, lisää settiin vielä OMALEIPOMAA LEIPÄÄ.
2kpl tuoreparsakaaleja
1 kpl tuorekukkakaalia
1 pkt luomuruokaskermaa
1 pkt yrttituorejuustoa
loraus kasvisliemikuutiokeitt-/yrttihöyrytysvettä
sopivasti Sinin erikoista (pippuria ja suolaa)
1. Höyrytä (tai keitä) kakkaalit.
-> Höyrytys: lisää joko kasvisliemikuutio höyrytysveteen tai jos omistatte sellaisen jokakodin multiturhakkeen höyrytyskoneen, laittakaa Herbsaa tai yrttejä siihen höyrytyssiivilään
-> Keitto: laita se kasvisliemikuutio sinne keittoveteen
2. Mosauta kakkaalit
3. Lisää sekaan skerma, tuorejuusto ja makuvesi.
4. Mosauta vähän lisää.
5. Mausta.
6. Kaada koko setti kattilaan ja kiehauta.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti